دفتر وکالت محمود قائدی

behtarin-vokala@gmail.com

شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۹

آدرس : تهران، شریعتی، بالاتر از میرداماد، ابتدای ظفر، پلاک ۲۶

آدرس : تهران، شریعتی، بالاتر از میرداماد، ابتدای ظفر، پلاک ۲۶

شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۹

الزام به اخذ پایان کار

مواردی که میتوانید دعوای ملکی الزام به اخذ پایان کار را مطرح نمایید:

 بهتر است مد نظر داشته باشیم گواهی پایان کار سندی که بعد از اتمام عملیات ساخت و ساز و پس از بررسی، این مورد که خلافی در ساخت وسازصورت نگرفته باشد و ساختمان بدهی به شهرداری نداشته باشد ،توسط شهرداری صادر می شود.

بدانیم که اخذ پایان کار با درخواست مالک یا وکیل قانونی او از شهرداری صورت می گیرد مگر در مواردی که ساختمان با قرارداد مشارکت در ساخت ، ساخته شده باشد که در این صورت سازنده متعهد به گرفتن پایان کار است.

این گواهی  مقدمه ای است برای صدور سند صورت مجلس تفکیکی و امکان الزام به تنظیم سند رسمی ملک ، به همین دلیل می توان  ضمن یک دادخواست هرسه دعوا را طرح نمود .

بهترین وکیل اخذ پایان کار

شخصی  که ملک نوساز بدون پایان کار را خریداری نموده و یا ملکی را  که اعتبار پایان  کار آن به پایان رسیده می‌تواند علیه مالک رسمی ملک و شخصی که طبق قرارداد متعهد به گرفتن پایان کار برای ملک بوده دادخواست الزام به اخذ پایان کار را طرح نماید.

مطالعه بیشتر: وکیل سرقفلی

گروه بهترین وکلا متشکل از بهترین وکیل ملکی در تهران ،و با حضور وکیل متخصص در زمینه املاک و مستغلات با کارنامه ای آمیخته با موفقیت ، آماده ارایه خدمات حقوقی در زمینه وکیل ملک و املاک و مستغلات و سرقفلی به هموطنان گرامی می باشد.

برای ارتباط با بهترین وکیل دعاوی ملکی ،هم اکنون با ما تماس داشته باشید.

بهترین وکیل در تهران | بهترین وکیل ملکی | وکیل ملکی در تهران

بهترین وکلا را در بیلبورد دنبال کنید.

پیام بگذارید